inte mycke sova inatt

Nä inte en enda timma faktiskt, har inte kunnat sova, det är så jobbigt när det är ljust dygnet runt..
Iallafall så ska jag och Andreas infinna oss med hans bil i luleå på två timmar och tjugo minuter, vilket innebär att när andreas kommer från jobbet hinner vi pussas sen ska vi fara..
Sen kommer det ta hela dagen med bilen så vi får väl se hur vi gör, först tänkte vi fara lite senare så vi kunde gå på stan och sånt hela dagen och fördriva tiden tills bilen är klar, men ingen är ju öppet sju på morgonen, ingenting vettigt iallafall, fick veta att fixa bilen skulle ta jävlat hela dagen och vi måste vara hemma innan fem då både jag och andreas börjar jobba så därför far vi så tidigt.. usch så jobbigt, men snygg kommer den bli efteråt!

Nu ligger jag och Baltazar i sängen (japp han får sova med mamma när pappa är och jobbar), tänkte slå på en film, kommer somna och sova typ tjugo minuter och vara arg för att jag inte får sova mera, jag har sånt härligt morgonhumör, bara fråga min sambo eller mamma ..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0