Det verkar aldrig vilja ge sig

det har varit dålig uppdatering från min sida, detta för att jag mest bara legat i soffan eller sängen och varit sjuk och haft sjukt ont i örat.. Själva förkylningen har börjat ge med sig, så även ögoninflammationen men öroninflammationen har inte blivit bättre, jag har inte lika ont men bara mera lock för örat, jag har inget på mitt öra och dom här dropparna och pencillinet verkar inte hjälpa..

Imorgon ska jag iallafall jobba, kväll.. Före det ska jag ringa vårdcentralen och fråga vad jag ska ta mig till med örat när ingenting verkar hjälpa, kanske får mig nått annat pancilin som hjälper..

Nåja, nu ska jag iallafall se film!

Vi såg draktränaren för ett tag sedan, så jäkla söt film ! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0