Arslet fullt

ja idag har det inte varit någon uppdatering, detta för att jag har rent ut sagt haft arslet fullt, jag sov inget inatt, inte en enda minut, jag hatar att det är ljust på nätterna..
Klockan tjugo i sex kom andreas hem från jobbet, då gjorde vi oss klarar och for till luleå med bilen, jag fick köra så andreas skulle få sova lite, trött som en gris så lämnade vi in bilen, och funderade vad vi skulle göra i luleå halv åtta på morgonen, så vi gick omkring tills alla affärer öppnade klockan tio, eller vi tog en fika på BO kring nio. Bilen var klar kring ett så då for vi hem snabbt som attan så vi skulle få sova båda två någon timma innan vi båda skulle jobba kväll. jag körde och andreas sov påväg hem från luleå, jag släppte av honom hemma och skulle bara snabbhandla och sen hem och sov drygt tre timmar. Så ringer min chef och säger att jag måste komma på en gång för det är mycke folk, så jag snabbar mig på konsum, springer upp till lägenheten och snabblagar en lunchlåda åt andreas och springer till jobbet, ja jag faktiskt sprang..
jag har inte hunnit andas idag och är trött som fan !

Nu sitter jag på jobbet, är i koma och vet att när jag kommer hem är det hundra tusen saker jag måste göra innan jag får lägga mig och sova, men sen ska jag sova skönt nått så fruktansvärt..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0