tårtbakande

Såja nu har jag varit och handlat, handlade till tårtan jag ska göra och kyckling som jag ska grilla imorgon när dom andra tjockisarna grillar sitt kött.. Ska verkligen gå ner dom här kilona så det är bäst att ta det hela på allvar och tänka på vad man äter, men en dag i veckan får jag äta vaaaaad jag vill :) det är jag faktiskt värd, jag tror det blir lördagar .

Ikväll tvättade Andreas min bil, det var duktigt gjort! Nog för att det var hans skyldighet för att det är han som använt den och smutsat ner den så det såg ut som att vi hade lackat om den till beige..

Nu mina vänner ska jag göra tårtan tror jag, eller först ut med Baltazar sen tårta !

BTW, jag ska INTE se fotbollen, fyfan så tragiskt att glo på en gäng karlar som jagar en boll och det blir typ två mål på tre dagar, tacka vet jag handboll där det händer grejer hela tiden :)

Dom här blommor fick andreas av mig igår :)
oj så snäll jag är, 10 rosor och förgen var riktigt mysig, dock ser färgen inte riktigt ut som på bilderna men vem bryr sig om hundra år ?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0