Snart slut på jobbkvällen

Ja då var snart den hära jobbhelgen över, då ska jag hem och hämta min karl och sen ska vi handla..
påtal om mat så har jag gått ner två kilo sen jag bestämde mig för att minska i vikt, dock så brukar det alltid gå fort dom två första veckorna och sen sakta, men det problemet får jag ta då :)

imorgon är jag ledig, sen jobbar jag torsdag-tisdag nästa vecka, ska försöka få någon som jobbar för mig söndag så jag hinner umgås med Andreas lite innan han far och jobbar.

Och det glömde jag kanske berätta men igår köpte jag mig ju en videokamera, så nu är det bara filma tills jag inte orkar mera, känner på mig att det kommer bli mycke svammelfilmer för mig och Anna.

nåväl, nu ska jag fylla i lite lönepapper och sen tar jag kväll och går hem !



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0