Nog ska jag vara full innan de är kul !

Ja då var det fredagkväll, jag sitter på jobbet och slutar vilken minut som helst, då ska jag hem, packa hundmat till mamma och sen mest troligt förbi Linda&David, karljäveln jobbar ju natt så där får man ingen kärlek ikväll inte ;)

Var en snabbis på knalledagen, ja knall ska jag då vara innan jag ska tycka sånt där trams är tråkigt, allting som älvsbyn anordnar är ju egentligen bara skit !

nåväl, imorgon ska jag och gratta anton för att det hinns inte på söndag då jag och andreas ska till ikea :)
köpte faktiskt några presenter till snyggungen igår, vi får väl se om han blir glad, fast det var mest bara mjuka paket :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0