naken inför en 71åring

& så var jag hemkommen från Luleå, gick på stan en sväng innan jag for och tog bort födelsemärken, fyndade faktiskt... Köpte lite presenter till Anton som fyller år på söndag, köpte mig två par linnen, en t-shirt, armband, örhängen, smink, tights, trosor, bh, byxor till andreas, usb-minne, men ingen videokamera, jag blev för snål när jag såg dom, kanske det var ett bra pris på endel, men då var minneskorten så jäkla dyra så jag höll på dö..

Mina nya armband



Örhängena, hur söta som helst om du frågar mig :)


Cocos body butter luktade helt gudomligt så jag var bara tvungen att köpa det :)


Var ju och tog bort födelsemärken, dock inte så många, det finns två anledningar till detta, jag var tvungen att ta sprutor, vilket är min allra största fobi och jag får panik, jag klarade några men sen räckte det, tog bort dom nödvändigaste födelsemärken. Ska tillbaka dit senare och ta bort några till, den andra anledningen var att han berättade att endel födelsemärken är det ingen ide att ta bort för att dom är så "djupa" att dom kommer att växa ut igen..
Men nu har jag iallafall tagit bort dom som varit ivägen och skavt mot halsband och liknande, ser bara jävligt töntigt ut att gå omkring med plåster, vilket dom rekomenderar att man ska göra 10-12 dagar..
Nåja, den som vill vara fin får lida pin.
Men ni ska veta att det är inte ofta man ligger i enbart trosor inför en karl som är 71år gammal, lite ombytta roller om man tänker på vad jag har för jobb ..

Haha, ja just det ja, inatt sov jag i rullar, ni vet sånna som farmor och mormor ofta har i håret, igår efter jag hade duschat rullade jag håret och jag blev himla nöjd imorse när jag tog ut dom, dock bara jävligt obehagligt att sova i..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0