jag kvävs i älvsbyn

..när jag gick till jobbet lördagmorgon, sådär tio i sju var det kallt ute, men aldrig att jag skulle tro att det bara skulle vara fyra grader ute.. Alltså förstår ni?! Sommaren är snart över, jag har inte gjort nånting i sommar och börjar få ångest för den här vintern, det värsta som finns och jag vill bara gräva ner mig från november till februrari..


jag känner att jag måste göra nånting, om en och en halv vecka är det här sommarjobbet slut, i slutet av augusti får jag en schysst lön och jag måste göra saker, jag måste resa, lämna norrbotten, jag måste härifrån ! jag kvävs i älvsbyn..


Kommentarer
Cissi

Fin blogg! :)

2010-07-26 @ 04:22:27
URL: http://ceciliav.com
Fotograf Annelie Malmgren

ohja! Den känslan känner man igen!

jag lyckades skrapa ihop pengar till en 3 veckors bartenderkurs i spanien :D Åker 31 augusti

2010-07-26 @ 04:23:18
URL: http://anneliemalmren.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0