ikea today

Söndag morgon då, jag har inte sovit en blund inatt, inte Andreas heller, han ligger och klagar i sängen på att det är varmt och mygg, vi måste skaffa oss ett myggnät så vi kan ha balkongdörren öppen.
Igår var himla trevligt, vi var och grattade Anton för att vi mest troligt inte hinner idag för att vi ska på ikea, sen for jag Andreas och Linda till Boden på alive en sväng, inte det minsta häftigt enligt mig men då har vi ju gjort det iallafall. Sen kom vi hem och andreas började bråka med sin telefon, vilket varade i några timmar. jag säger ju att man inte ska för nya och bra telefoner för dom tjorvar bara..

Nu ska jag fortsätta se summerland för att stiga upp från sängen åtta och börja rulla mot haparanda, jag får den stoooora äran att köra och andreas den jobbiga äran att sova bilen :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0