Gud lämna mig ifred nu, it´s over !

Det här är första gången i mitt liv jag känner att jag verkligen verkligen behöver vara ledig, för en vecka sedan kändes det jävligt skönt att sluta mitt sommarvikariat inom en jävligt snar framtid, det kändes bra att hinna vara ledig lite innan skolan börjar om, träffa lite vänner och kanske hinna umgås med karln..

Sen som en blixt från en himmel (såklart var det gud som spökade med mitt liv igen) så ramlar det in jobb på jobb känns det som.. Jag jobbar på hemstjänsten tills på torsdag, den dagen har jag längtat efter nu hela sommaren..
Så helt plöstligt får jag extrajobb på challenge, vilket innebär 6timmar sömn på hela jävla helgen, sen får jag ännu ett jobberbjudande, det bara sprutar jobb och jag undrar om jag någonsin kommer att hinna äta mat hemma..

Men jag ska inte klaga, jag ska tjäna pengar nått så in i helvete och när jag fått ihop tillräcklig ska jag skicka en bombjävel till himlen, skriva en lapp "här får du igen för allt ont du gjort mig", han förtjänar det han där uppe, efter alla gånger det har gått åt helvete i mitt liv och tjorvat ihop sig så är det inte bara det att det råkat hända, det är någon jävel som vill jävlas med mitt liv och vem kan det vara om inte min expojkvän gud?! (jag dumpade gud i mitt förra inlägg)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0