En fråga till er läsare ?!

Jag tänkte fråga er läsare, med tanke på att ni är några som läser så har kanske någon av er ett akvarium som ni inte längre använder och ska sälja ?!

Vi, eller snarare jag, har ju ett akvarium nu, men det är så jäkla litet och jag vill ha ett större. Tror ni jag blev nå arg igår när vi var på djurmagasinet, vi köpte ny sand och hon frågade vilka fiskar vi hade så vi skulle veta om dom skulle gilla den nya sanden, jag berättade och hon tittade på mig och sa, visst vet du att två av dom fiskarna får vi inte sälja om dom inte har minst 150L;s akvarium och dom kan bli rätt så aggresiva, jag fattade ingenting..
När jag köpte mina fiskar sa jag att jag ville ha fiskar som var snälla mot varandra och hon sa att dom här kan du ha i ditt lilla akvarium. Vafan har dom så jävla inkompetent personal på djurmagasinet i luleå så dom säljer fiskar till akvarium som dom vet är för små, rikigt för små !?
jävla puckon!

Ja iallafall så skulle jag vilja ha tag i ett större akvarium, men det är förjävla dyrt och köpa nya så jag tänkte om någon hade begagnat ?!


Kommentarer
Sandra

Djurmagasinet i Luleå är jävlat sämst, vi skulle köpa fiskar där engång för de första fick vi vänta ca 15 min på hälp och de vara bara vi i affären sen så kunde vi mer om fiskar än vad den personen kunde så vi har inte varit där nån mer gång!

2010-07-05 @ 21:15:23
URL: http://sandrarova.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0