Tv-Bänk

Jag är ju i behov av en tv-bänk, en snygg en såklart !
Har kollar runt lite på internet och hittat några som jag lätt skulle kunna tänka mig ha :)


Fyfan, den här vill jag ha, verkligen !


Onei Solutions 6.1 Home Theatre System/Stand är en TV-bänk utöver det vanliga. Förutom svart pianolack och kromade ben så innehåller tv-bänken ett hemmabiosystem med 6+1 högtalare, en mindre display, förstärkare, och ett gäng anslutningar. Det medföljer även en fjärrkontroll till TV-bänken. Kalaset går på £385.98.



Den här var ganska söt :)



Den här skulle också lätt kunna ha i min ägo !

GenevaSound Home Theater är en TV-bänk för $4000 med inbyggd iPod/ docka. Den är även utrustad med anslutningar för video/ljud och ett hemmabio system.


Den här var också Cool !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0