Toalettväggar !

Och så var det onsdag..

Snart är det klart i toaletten, ikväll borde det bli klart, har nästan målat klart ska bara se om det måste målas på nånting mera.. sen blir det att sätta upp en hylla och krokar, ni får se bilder på det senare när det är klart :)

På drygt en timma ska jag till arbetsförnedringen och se om dom har nånting vettigt att säga, vilket jag betvivlar, men nångång ska jag väl bli förvånad..

Baltazar är hos mormor sin, han ska vara dära till imorgon, det är både bra för mig och honom, då kan jag måla ifred utan att någon ska vara med och måla och han får springa omkring hos mamma.. Ska hämta han imorgon när vi far upp och grattar Lennart som fyller år idag men inte kommer hem förrens imorgon :)

Nu ska jag gå och kolla toalettväggarna :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0