söndag

Hej alla bakis och ickebakis-läsare !

Det är söndag idag, vilket innebär att det är jobb imorgon, även för mig ! :) Just nu ligger jag och A i varsin soffa och Baltazar i mitten.. Det kommer nog inte hända så mycke mera idag tror jag, är så himla trött fastän jag har sovit hela långa natten..

Imorgon fyller A år, han börjar bli lite gammal tror jag ;) men berätta inte att jag sagt nånting , haha !

igår var vi upp en sväng till kanis där några var och grillade, Baltazar hade nog tråkigast som varken fick springa bakom skotrarna eller jaga elden ..

Nu ska jag se extreme home makeover och göra ingenting, fundera vad man skulle gjort för middag kanske ..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0