snart dags för kväll

jag tror jag är hög...


... på målarfärg, håller på med toaletten men fick slut färg, får fixa det tomorrow! Har iallafall målat listerna och väggarna, men väggarna behöver iallafall ett varv till, tjorvigt när det är så mycke rör och grejer överallt , men det ska nog gå vägen iallafall..


sen har jag kommit på en superide när det gäller mig och Baltazar, han älskar ju att springa, vilket jag verkligen inte göra, eller orka.. Så vi har börjat sparka, då får han springa lite och jag, jaa.. jag behöver inte springa, superbra och det går faktiskt bra, vilket jag inte trodde det skulle göra ..

Jag har två trötta hjälter här bredvid mig i vardagsrummet, den ena ligger utsträck på golvet och flåsar och den andra ligger i soffan och somnar snart, ni kan ju själv fundera ut vem som är vem :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0