Om jag var miljonär !

Om jag var miljonär skulle jag shoppa som en tok, speciellt till hemmet för det finns så Ooootroligt mycke saker som jag verkligen skulle vilja ha, många bara för att dom är coola.. Jag får se till flytta till ett stort, jättestort hus sen när jag väl ska göra det..


Jag tänkte ni skulle få se lite saker som jag skulle köpa, utan tvekan :)

Dom här stolarna var ju jättesöta !


den här stolen var ju sjuhelsike cool, jag skulle köpa en till mig och en till Anna :)







Hur coolt vore det inte med en dusch med touchscreen ?

Ett företag som går under namnet Fima har designat en dusch som inspirerats av spa-anläggningar runt om i världen. Den har massa häftiga funktioner och egenskaper som gör prylgalningar ännu galnare. Vad sägs om funktioner såsom regndusch med färgterapi och reglage som styrs av en touchscreen (pekskärm). Pris och lanseringsdatum är ännu okänt.


Men kolla här då :)

SmartFaucet är ett av de häftigaste koncepten vi skådat, det är en vattenblandare med en kamera som känner igen vem som står framför den och ställer in vattentemperaturen efter användarens tidigare val. Skärmen på framsidan av blandaren är en pekskärm som visar e-mail, kalendern och väder. Informationen hämtas via en nätverksanslutning från nätet. Vi älskar tanken om att high-tech äntligen hittat sig in i vardagsprylarna.





DEN HÄR DUSCHEN VILL VILL VILL JAG HA !!

Har du mycket plats i ditt badrum, $4300 till övers och älskar att duscha? Då bör du fundera på att skaffa dig denna lyxiga duschkabin. Aquapeutics Luxury Steam Shower innehåller det mesta man kan tänkas behöva (och inte behöva) när man duschar. 
  • Två handhållna duschmunstycken
  • Vattentät LCD-TV
  • Radio
  • Massage strålar
  • Ångbastu
  • Snyggt placerade spotlights
  • Alarm (..så du inte glömmer tiden i denna underbara dusch)

Alla inställningar och funktioner styrs via en touchskärm.



Kommentarer
linnea

var kan jag hitta den coola sängen!!!!!!!!!!!!??????????

2011-05-20 @ 16:53:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0