jobbsökande

Hej allihopa!
Ni ska bara veta att idag har jag varit duktig, ganska duktig iallafall, har varit och lämnat in mina timmar och kontonummer, anmält mig på arbetsförnedringen, pratat jobb och sökt lite jobb här och var :)
Har även handlat lite mat,
har jag inte berättat det ?!
min kära pojkvän "sambo" har bestämt sig för att gå ner några kilon, såklart hakar man ju på så nu är det bara börja stå på vågen en gång i veckan och hoppas på under, vi får väl se hur det går..
lördagar iallafall, då får man äta vad man vill, för man kan inte sluta äta allting, så en dag i veckan är det syndardag :)
Hade tänkt äta mig lite sallad till middag, fast just nu är jag inte det minsta hungrig så det blir nog lite städande först skulle jag tro..

idag känner jag mig duktig och effektiv !
så nu ska jag fortsätta innan det försvinner..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0