hockey i mitt vardagsrum

ja precis som rubriken lyder


Johan och Andreas sitter och spelar hockey på mitt ps2 och jag ligger i sovrummet för ett tag för att slippa dom fula orden som råkar ploppa ur munnarna och för att kasta boll med min son..
ikväll händer inget av värde och jag vet inte vad man sku ha gjort, fortsätta läsa harry potter kanske ?! har ju börja läsa dom nu, insåg ju att jag hade fem böcker så det är väl lika bra att sträckläsa alla, det var ju några år sedan sist och sen köpa dom andra så man har hela samlingen, faktiskt helt okey böcker om man frågar mig..

Nä nu ska jag jaga ner Baltazar från sängen och se hur det går för hockeymupparna ;)


Ska bara dela med mig av ett lite roligt klipp sedan min 20årsdag när vi hade spikstafett (anledningen till den underliga klädseln är MASKERADFEST)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0