hårfärg

Nu jäklar !

Nu har jag klickat hem hårfärg, har aldrig provat det märket först men jag har läst lite om det och det verkar ändå hålla lite bättre än directions och liknande.. Det är alltid dom jag använt förut när jag har annorlunda hårfärger som blått, lila, grönt, rosa och allt vad det varit ..

Som ni alla vet så är jag ju rödhårig nu, eller urtvättad rödhårig, men jag har inte lyckats få till den där jätteröda färgen som jag vill ha och det spelar ingen roll hur mycke man bleker det, men nu tror jag att jag har hittat rätt ..
Det borde trilla ner i brevlådan till veckan så det återstå ju att se :)

såklart ska ni få se före och efterbilder...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0