Bra Johanna !

Oj va duktig ja känner mig !


& nångång ska man väl få känna så också, fastän jag inte gjort mer än vad en mänsklig varelse skulle göra..
jag har iallafall

sökt jobb
ring hit och dit ang jobb
solat solarium
köpt målarfärg (ska måla om toan så jag slipper dom där jävla blommorna)
handlat en massa nyttig mat
Tvättat
Sprungit runt på älvsbyn dåliga utbud med affärer och försökt hitta en present till Andreas, men jag faila, med andra ord, misslyckades brutalt, hur kunde jag tro att jag skulle hitta något i älvsbyn, dom har ju för fasiken ingenting !


& nu ska jag packa upp all mat, städa i köket där det ser ut som jag har haft brakfest och sen städa lite i sovrummet, börja ta ner sakerna från väggen i toaletten och rengöra väggarna för att sedan måla, jag vet inte om jag hinner börja måla idag, men annars blir det väl imorgon, man får passa på när man är arbetslös, (allt ont har nånting gott med sig)..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0