bara döda fiskar följer strömmen

Hej allihopa!


idag har jag gjort många köp, många bra köp, iallafall om du frågar mig, köpte mig en sänglampa för 30:- på Röda korset, exakt en sådan som jag vill ha !
Sen ett par skor, och lite småsaker..

Jag har även köpt mig ett akvarium, ett jäkla klipp, 250 kr för akvarium, doppväramre, stenar, lysramp, pump och bakgrund ! jävligt bra psir och exakt rätt storlek, ett litet gulligt akvarium :) Så imorgon ska jag köpa mig någon fisk, inte många men någon :)

Nu ska jag sätta ihop akvariumet och låta det vara igång, dom vill helst att det ska vara det innan man sätter i nya fiskar, sen ska jag städa lite här hemma, sätta upp min nya lampa och lite sånt ..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0