vilka är våra andningsmuskler ?

Ja och så ligger man på madrassen i vardagsrummet, tittar på tv och har tagit en liten paus i pluggandet..
har varit och handlat på Ica, var såklart tvungen att gå för att det var slut ström biljäveln ! Jag trodde seriöst att jag skulle dö påvägen dit, snoret rann och jag är jävligt trött..

Nu ska jag inte ut mer i helgen förutom när jag ska ut med gnällspiken Baltazar, har handlat så jag klarar mig hela helgen och måste verkligen plugga som en idiot, provet är på måndag och jag har myckek var att lära..

Sen hade Andreas lovat att vi skulle äta lax och potatis idag, såklart hade han glömt bort det och är nu och äter ute med sin pappa, så då får jag väl göra mat själv och äta själv då !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0