tur nån har koll ?!

Ja och så var det kväll igen, eller snarare natt.. Jag sitter och göra läxa och andreas ser OS, stora lillebror sover här och han fick sovrummet så han ska få sova ifred så han orkar upp på skolan imorgon ..

Idag har varit en dag att sent förglömma, började med att jag fick ett mindre roligt samtal imorse, studsade upp ur sängen , irrade omkring här hemma, for förbi mormor, skola, visade sig att jag hade fått fel tider så jag hade missat min lektion, pratade med lärare, fick veta att det är minst 5 stycken prov jag missat och måste ta igen, även lite andra saker.. sen kom jag hem, hann inte vara hemma länge så bar det av till jobbet, jobbade till sju och från sju till nu har jag suttit med medicinsk grund - läxa, har en massa prov dära jag måste göra så fort som möjligt så det blir att plugga, gå skola, sova och jobba den närmsta tiden..

Nåväl, nu ska jag fortsätta plugga ett tag till och sen blir det att sova..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0