studielån

och så var det lördagnatt, jag ligger i soffan och ser nått skitprogram på tv och funderar på att kanske sova, vad vet jag ?!

Iddag (lördag) var vi på jokkmokksmarknaden en svängom, sen stannade vi till i kobban och åt lite mat, trevligt att komma ut, trist bara att det är vinter, vilket innebär denna eviga jävla kyla.

Skulle verkligen inte tacka nej till en utlandsresa, hade väl tänkt försöka jobba ihop lite pengar så man kanske kan fara till hösten, är ju trots allt typ 11år sedan jag var utomlands sist, enda gången också..

Låg och tittade på utbildningar förut ikväll, hittade en som jag skulle kunna gå men ansökningstiden var slut för detta år, så då blir inte det förrens höstterminen 2011, vilket känns jävligt långt bort och utb. skulle kosta nästan 40 000:-, kände mig inte sådära jättesugen på en massa studielån, men vi får väl se nästa år .. -



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0