strax så..

Snart blir det sängen, tänkte bara skriva några rader hära medans andreas tittar på kläder på internet..

Jäklar vilken babyboom det är, i veckan har jag fått veta två till som ska ha barn, en tror jag inte är offentligt ännu så jag väntar med att gratulera.. Det bara sprutar ut barn lite överallt nu känns det som, men dom säger ju att det oftast blir babyboom då och då och sen blir det lugnt ett ganska bra tag..
Snart är jag mer förvånad över alla som inte ska ha barn, än dom som ska ha det..
Själv har jag redan ett barn som ligger bredvid mig och tjurar för att jag inte tänker kasta boll klockan halv två på natten och det räcker för mig ett ganska bra tag framöver..

Annars då ?
Ja imorgon blir det arbetsförnedringen som sagt, sen ska jag nog hjälpa Linda att färga håret..
Påtal om hår, ni ska få se hur jag ser ut i håret senare, kanske imorgon om jag kommer ihåg det ?!

Här får ni några bilder på Baltazar när vi var ute i snön för någon dag sedan !


Kommentarer
Johanna ♥

: )

2010-02-01 @ 16:32:47
URL: http://johanaj.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0