Onsdag

Ny dag, nya tag !

eller hur det nu var.. Hur som helst, Andreas är i piteå och jag är hemma, funderar faktiskt på att ta snabeldraken ett varv eller två å lägenheten, men jag vet inte, känns möttot !
Min lägenhet är verkligen i behov av lite städning, men det återstår att se hur långt jag tar mig, hade tänkt hinna hälsa på mamma med familj lite senare idag också..

& vet ni vad ?!??!?!?

min hårfärg har kommit, nu är jag bara i valet och kvalet om jag ska ha kvar mitt aksblonda ett tag eller om jag ska färga det rött idag ? jävla beslutsångest !


Kommentarer
Sandra

Jo vi trivs här och hundarna verkar också trivas, i början var de lite jobbigt då skällde dom åt allt dom hörde men nu börjar dom vänja sig vid att de lever om =)

2010-02-03 @ 15:44:04
URL: http://sandrarova.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0