Nu ids jag inge mer

Jag är så fruktansvärt trött, helt sjukt, men jag har ändå gjort ganska mycke nytta idag och imorgon börjar jag en skolan förrens tolv, sen halv fyra blir det jobb :)

Nu hade jag tänkt lägga mig ner framför tv;n en stund, vilka mina små ögon och bara ta det lugnt :)




Sen måste jag då få fråga, är det nån ny sorts trend som jag har missat eller.. Varför lägger man upp bilder på sig själv i underkläder, bh tillexempel, varför ?
är det inte jävligt korkat och människor som lägger upp bilder på sig själva i bh, underkläder, naket och dylikt, vad förisgår i era hjärnor ?
Jag skulle inte vilja lägga upp sånna bilder, det skulle då verkligen inte Andreas heller vilja att jag gjorde..
folk som lägger upp sånna bilder ä attention whore i mina ögon och jävligt barnsliga !


Kommentarer
PBFF

jag visste att du ville ha dom i din borg :D

2010-02-22 @ 19:41:50
URL: http://krojm.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0