Efter hundra mils springande, prat om buddah och en trött hjärna

Idag mina vänner har det varit fullt upp och inte varit vilken dag som helst, förutom att det är den årliga tjocktisdagen så har jag börjat skolan, gick på skolan en timma innan jag skulle börja för att hinna prata med lite lärare och ta reda på lite saker..
Efter fruktansvärt mycke springa hit&dit, upp&ner så hittade jag rätt..
Fick mig läxor och lite saker som jag ska jobba ikapp i, nu ligger jag i soffan, hjärnan känns som en smet och jag försöker göra några uppgifter i religion, världens mest roliga kurs (känn ironin flöda)..

Var på bohandeln idag och beställde mig en bok, jäklar vad dyra dom är, jag kommer ju gå i konkurs, haha ;)

Imorgon hade jag tänkt försöka hinna upp till mamma och hälsa på dom, det var ett tag sen och hon hade bakat idag så man kan ju hoppas på fika då ;)

Nåja, A är och ser hockey, väntar på att hockeyn ska sluta så han kommer hem,
vi hyrde en film idag som vi hade tänkt se ^^,


Kommentarer
Häxan

Spara för guds skull kvitton på böcker... och kolla om du fortfarande får dra av dem i deklarationen. Kan vara värt besväret om det blir många du tvingas köpa... Vet att de kostar satans mycket



/ Kramen

2010-02-17 @ 21:41:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0