Är det ingen som har en ReligionA Bok ?

Ja och så var det kväll, hade tänkt försöka göra en tidig kväll ikväll i och med att imorgon är första skoldagen, men jag hade även tänkt hinna se hockeyn ikväll.. ni vet det blir så när man har en OS-nörd till pojkvän, men jag älskar honom ändå ! :)

Fick tag i en massa böcker till utb ikväll, vet dock inte om det är alla och vilka andra jag behöver, ska kolla upp det imorgon.. Men som det är just nu skulle jag behöva en ReligionA bok, så om ni har en liggandes som ni vill sälja kan ni ju höra av er, annars får jag lov att köpa en ny, synd bara att dom är så jäkla dyra alla dessa böcker..


Kommentarer
Idah

Oj! Har inte sett att du kommenterat förän nu!=) Den kostar omkring 180kr- för mig så var det helt klart värt det.

2010-02-16 @ 00:48:26
URL: http://whoisidah.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0