Minnen

it´s all about memories.

För 5 år sedan...
för fem år sedan var jag 16, året var 05 och jag kan inte riktigt minnas vad jag gjorde då. förutom levde som en tonårsrevolt ungefär. jag saknar att vara tonåring och det inte var dom där kraven på en, man levde på ett helt annat sätt men det förstod man inte förrens det var försent.

För 3 år sedan...
då var jag 18år, 18 hela år och det var mycke som hände det året, året 2007. Det känns som att jag minns varje andetag jag tog det året, allting hände, allting! Jag fyllde 18, blev dumpad, sårad och ännu mer sårad, tappa en bästa vän, hittade nya vänner, flyttade i hus....

För 1 år sedan...
För ett år sedan, förra året december hände ingenting känns det som, förra året dock träffade jag andreas och flyttade i min första egna lägenhet.

För 3 månader sedan...
Jag vet inte om det blir september eller oktober, men det var iallafall då vi flyttade in i våran lägenhet och Anna fyllde år ♥
Igår...

Imorgon...
är det julafton !

Om ett år...
har jag förhoppningsvis ett fast jobb med ganska bra lön och lever ett lyckligt liv med andreas :)

Jag utmanar:
SaraPeeh, Ponani, Liinda, Bella, Johanna Johansson, Evelina..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0