Lista mitt liv

jag verkligen älskar att vara soom alla andra, så därför ska jag också försöka mig på den här listan som är på i princip varenda blogg, men jag finner det ganska intressant att läsa andras svar, så därför gör jag det själv.

Dag 01 – Presentera mig själv
Dag 02 – Min första kärlek
Dag 03 – Mina föräldrar
Dag 04 – Det här åt jag idag
Dag 05 – Vad är kärlek?
Dag 06 – Min dag
Dag 07 – Min bästa vän
Dag 08 – Ett ögonblick
Dag 09 – Min tro
Dag 10 – Det här hade jag på mig idag
Dag 11 – Mina syskon
Dag 12 – I min handväska
Dag 13 – Den här veckan
Dag 14 – Vad hade jag på mig idag?
Dag 15 – Mina drömmar
Dag 16 – Min första kyss
Dag 17 – Mitt favoritminne 
Dag 18 – Min favoritfödelsedag
Dag 19 – Detta ångrar jag
Dag 20 – Den här månaden
Dag 21 – Ett annat ögonblick
Dag 22 – Det här upprör mig
Dag 23 – Det här får mig att må bättre
Dag 24 – Det här får mig att gråta 
Dag 25 – En första 
Dag 26 – Mina rädslor 
Dag 27 – Min favoritplats 
Dag 28 – Det här saknar jag 
Dag 29 - Mina ambitioner
Dag 30 - Ett sista ögonblick



Jag heter Johanna Stenvall, eller Eva Johanna Stenvall om rätt ska vara rätt, 21år och bor i ungefär världens minsta by (ibland känns det så iallafall). Här bor jag med min sambo Andreas och våran hund Baltazar som jag snart haft i tre år.
Jag är en färgstark och galen tjej som älskar att få människor att skratta och går min egna lilla väg , jag är också snäll och omtänksam när det gäller människor jag tycker om, men jag har även ett himla humör och ingen sätter sig någonsin på mig. Jag är morgontrött, jag hatar att stiga upp på morgonen och pratar inte med någon den första timmen jag är vaken för att jag är så trött och muttrar bara.. som tur är har jag hittat en sambo som har lärt sig leva med mitt morgonhumör och andra brister jag har, föör såklart har jag brister, precis som alla andra! Jag har lätt till tårar, men lika lätt till skratt. Jag kan heller inte vara tyst, det är helt underbart att prata dagarna i ända och jag förstår inte att andreas inte blir less mitt surr, men de blir han otroligt nog inte.

jag pluggar just nu till undersköterska, gick HR på gymnasiet och har jobbat med lite alltmöjligt, som servitris, vårdbiträde, kassabiträde och en massa svammel.. Just nu jobbar jag med lite ströjobb här och där men det är skolan som tar upp mest tid.

Jag har fem yngre syskon och tre bonussykon, en mamma, en pappa och bonusföräldrar. Det finns hundra tusen saker jag älskar och älskar att göra, jag älskar djur, heminredning, pyssel, att baka, vara med vänner och familjer, göra knäppa saker med Anna, fota, handboll..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0