lista mitt liv


Barndom
1. Hade du en svår uppväxt? Kan jag inte påstå
2. Har någon nära och kär lämnat dig från barndomen? tyvärr ja
3. Vilken var din första kompis? sara
4. Är ni fortfarande kompisar? nä det är många år sedan nu
5. Hade du något husdjur? en massa :)
6. Isåfall vad? - jag orkar inte räkna upp alla, men typ minigris, kaniner, marsvin, chincilla, sköldpaddor (nämnde jag att min mamma hade ett helt zoo?)
7. När föddes du? 28 juni
8. Var föddes du? Boden BB
9. Vad döptes du till? Eva Johanna Stenvall

Vänner
1. Har du någon gång lämnat en vän? jo
2. Har du många vänner just nu? tillräckligt

Hatad
1. Hatar du någon? Hata är ett starkt ord
2. hatat någon? to many times
3. Har du sagt till någon någon gång att du hatar den? det har jag
4. Och menat det? absolut!


Kärlek
1. Är du kär? jo
2. har du varit kär? det har jag
3. Isåfall hur länge sen var det? jag är ju kär nu

Lycka
1. Är du lycklig just nu? Jo, vissa saker saknas väl i livet, men man måste kämpa för dom, men jag är lycklig med Andreas och Baltazar.
2. vad gör dig lycklig? kärlek, när saker går som man tänkt sig och att lyckas
3. vet du någon som är mindre lycklig än dig just nu? absolut




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0