Julklappar

Jag har just städat under våran julgran för att försöka rymma alla julklappar, det är ganska många julklappar, eller det är sjukt många.

Tror ni vi har några julklappar? :)



Det blir endel julklappar med tanke på att jag har 5syskon, Andreas har 3 och 2 syskonbarn. vi har 5föräldrar, jag har 4 mor/far-föräldrar och några till.. och jag har traditionen att köpa julklappar till alla, mamma, pappa, mormor, morfar, farmor, farfar, syster, bror, systerbarn, syskons partner, bästa vän osv osv och jag trivs med det, jag älskar att ge julklappar (kanske syns?) och jag älskar att få julklappar :) alla familjer har ju olika traditioner, men jag har den här !

Men efter mitt städande iallafall så insåg jag att det vart ändå ganska trångt under granen, så hälften liggere utanför granen


Kommentarer
Anna

Hörredu, det var en del! :)

2010-12-22 @ 10:27:26
URL: http://aelisabetsundstrom.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0