Ett SWAT-team skulle sitta fint

Jag är världsbäst på att tappa bort saker och allt jag äger ligger överallt, kanske därför mina föräldrar alltid påpekat att jag inte har någon ordning alls, men saken är den att jag har ordning tills jag städar för då hamnar sakerna på så urbota korkade ställen (varför klagar dom flesta föräldrar på ens ordning? det är jag ju jag som måste leva i skiten). Jag har haft min kameraladdare borta ett bra tag och nu funderar jag på att ta hit ett SWAT-team för att söka igenom lägenheten åt mig och jag lovar att dom hittar den direkt på ett smart ställe där man kan tänkas ha en kameraladdare.

Andreas klagar på att jag "tappar" saker, som när jag tex tar av mig en tröja, då hamnar tröjan där jag står, det kan vara på soffan, sängen eller till och med golvet. Men! det finns ett men, det finns det alltid, jag plockar alltid upp efter mig och anledningen till att jag inte lägger tröjan där den borde vara från början är för att jag har en massa andra planer och ideer i mitt huvud som jag måste göra nu nu nu och inte senare om ett tag. Eller så är det för att jag är lat, för jag är riktigt jävla lat ibland också ska ni veta :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0