Dag - 03

Dag 03 – Mina föräldrar



Mina föräldrar heter Amelie och Ulf, dom skiljde sig när jag var liten, så liten att jag själv inte minns att dom ens bott ihop och jag kan berätta att jag har inte mått det minsta dåligt utav det. Jag har trivs bra med det och det var superbra när man var liten för då fick man dubbla julklappar och hade kompisar hos både mamma och pappa och blev aldrig less..

Pappa gillar motorer och handboll, sport överhuvudtaget egentligen, han har även varit min tränare på den tiden jag spelade handboll och nu tränar han min syster, handen på hjärtat så var det tack vare honom som jag började spela handboll och det är bland det bästa jag har gjort i mitt liv. Han har eget företag och bor med sin flickvän och är min bästaste pappa!

Mamma har haft djur hela mitt liv, nu pratar vi inte hästar eller kaniner utan strutsar, kameler, zebror, apor, känguru och en massa exotiska djur, hon och hennes make hade en djurpark när jag var liten som jag älskade, det är därifrån jag fått mitt stora intresse för djur och ja! dom hade en djurpark och jag ljuger inte, jag har fått höra det hela livet att jag bara ljuger när jag berättade vad vi hade för djur, men det är sant vi hade nästan hundra djur och massor med exotiska djur..
Mamma är en människa som vill alla väl, hjälper alla fastän hon inte orkar eller har tid så säger hon aldrig nej om någon behöver hjälp, hon är en underbar människa ♥

Iallafall, mina föräldrar är ju såklart dom bästa som finns, men jag får inte glömma att jag har en bonuspappa som jag haft i princip hela mitt långa liv som är precis som en biologisk förälder till mig.
Jag älskar båda mina familjer fruktansvärt mycke och dom har hjälp mig otroligt mycke genom mina 21år, utan dom hade jag inte stått där jag står nu.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0