Skit jävla bajs fan !

Mogen rubrik, fruktansvärt! men jag bryr mig inte, inte det minsta faktiskt..
Klart att det är nånting som ska jävlas, jag har ju haft turen med mig alldeles för länge, några dagar är tydligen för länge..

Tror ni inte att akvariehelvetet läker ?
såklart!


Det får fan lov att läka fram tills när Andreas kommer hem, då får fiskar flytta till det lilla akvariet också får min händiga karl försöka fixa det, om inte det går kastar jag ut skiten från balkongen och köper ett nytt nångång i mitt nästa liv när jag har råd!

Vi fixadet det när vi hämtade, silikonerade och hela skiten, men tydligen så dög inte det !



Jag har placerat min blogg i Älvsbynbloggkartan.se!



visitkort


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0