Lunchdags

Ja då sitter man på jobbet, har just tryckt i sig lunch och jag ska nog gå och självdö i soffan ett tag innan jag börjar om klockan tolv.
sen klockan fyra när jag slutar ska jag ut med Baltazar och sen har jag inte den blekaste om vad som händer, endel ska till western farm, endel ska till storforsen, endel ska på grillfest, endel ska på tivoli och angående det där jävla tivolit, alltså vilken skam!! jag joggade förbi det imorse när jag var ut med baltazar, det är sex karuseller, fyra för barn, en för dom lite äldre och en vet jag inte vilken åldergrupp den tillhör och till råga på allt så är karusellerna från första världskriget, inte ens från andra utan från första..
det är så jag skäms !



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0