Haha, "det var bättre förr'" in my ass !

Sitter i min ensamhet och kollar på gamla bilder som jag lagt upp på min Facebook förut..
Kom och tänkt på lite lustiga saker som har skett genom årens lopp..

Jag vet inte om ni känner igen er tjejer, "men det är jävligt bra på kalles på torsdagar".. Det var sista och första gången jag var på kalles en torsdag, undrar varför ?!
& här är vi, fyra taggade brudar påväg till Piteå tillsammans med en kille (som dock inte syns på bild). Enbart för att någon intelligent tjej sa att det var riktigt bra på kalles på torsdagar ;) (inga namn nämnda E, haha)
men det är just det som är grejen, det är sånna hära dumma och tragiska saker som man minns efteråt.



Många gånger saknar man ju den gamla tiden när man tittar på kort, men efter att ha tittat på den här bilden så saknar jag den inte det minsta, haha !

För det första ser vi hemska ut och för det andra, varför får Nicklas se ut som en jäkla pimp? Var det kanske pågrund av den där vita 740;in som man har åkt tre varv runt jorden med ?!


Kommentarer
Evelina - Mamma till Meja Lee <3

haha!

2010-08-17 @ 10:25:22
URL: http://loon.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0