dålig uppdatering

det har varit dålig uppdatering från min sida, kan ha att göra med att jag har jobbat som en jävla galning, i söndags när jag hade jobbat klart överallt och kom hem hade jag varit vaken i 52timmar och somnade direkt jag kom innanför dörren.

av dom där 52timmarna hade jag jobbat 38timmar, så jag kan lova att jag var trött, men förhoppningsvis får man lite pengar i slutet av augusti. och till veckan börjar jag på mitt femte extrajobb, det börjar bli mycke nu plus att skolan snart börjar om, men jäklar vad jag kommer vara nöjd när det börjar rulla in pengar..

Imorgonkväll händer det nog grejer, men mer än så säger jag inte än så länge, nu ska jag slå på en film och sova..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0