kakel på plats

Ja och så har jag kaklat i köket, nu ska det bara få torka sen blir det dit med fogen, till veckan måste jag även köpa lister också när jag var tvungen att ta bort dom gamla.. Dock bestämde jag mig idag för att detta mest troligt var första och sista gången jag kaklade, om det blir någon nästa gång ska det vara i ett hem där väggarna är raka! oj så arg jag varit på denna jävla lägenheten både när jag har tapetserat och kaklat, i och med att det är ett gammalt hus så är ju väggarna och liknande oftast inte helt raka, vilket man märker när man börjar renovera..

Nu ligger jag och andreas i soffan med varsin dator, han ligger med en miller i handen, jag var faktiskt så snäll idag så jag köpte honom några pistonhead och miller :)

Ikväll händer det inte mkt, jag orkar it göra nånting av värde, är trött och less.. Det tar på krafterna att renovera hemma.


Kommentarer
Anonym

Händig du verkar vara :) En jättenyfiken fråga bara. Hur mkt är hyran på eran lägenhet? Är ungefär något sånt som du har som jag är ute efter, så tänkte bara vad de ligger i för prisklass:) Tack för en underbar blogg

2010-04-23 @ 21:31:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0