en liten ängel

Blev inte sängen när jag hade tänkt det, fastande på internet och med en massa läxor..

Just det ja! idag kände jag mig som en extra snäll flickvän så jag köpte toning till Andreas bil, han har pratat så länge om att han vill ha det så då gick jag och köpte det :) så snällt gjort av mig!

& sen har vi bestämt att till hösten blir det att fara utomlands för oss, jag skulle så gärna vilja åka till New york, japan eller nånting annat häftigt ställe. inte nånstans där man bara solar och dricker drinkar nog för att det kan också vara trevligt, men inte i år !
vi får väl se hur långt pengarna kommer räcka :)

Hittade den här söta pyjamasen tidigare ikväll :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0