Då vaknade jag

Klockan åtta imorse kom våran soffan, dock hade dom glömt att skicka med alla skruvar vi behövde, jävligt dåligt. Om man går och köper en soffa för flera tusen ska man väl kunna få med skruvarna, nåväl, ni ska få se bilder senare hur det ser ut numera i vardagsrummet sedan tapetseringen och den nya soffan..
Lite senare i veckan blir det att börja med köket, jag köpte kakel igår så att det ska jag försöka mig på att sätta upp, har dock aldrig riktigt gjort det men man får väl lära sig :)

Idag blev det piteå en sväng, Andreas skulle göra lite saker angående hans nya jobb så jag passade på att gå på stan, hittade inget speciellt, lite småsaker till vardagsrummet och köket bara..

Nu ska jag nog krypa ner till sängs, imorgon står det tatuering på schemat ! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0