tvättning !

måndag, måndagar ger mig ångest, en hel vecka med saker som borde göras men så lite händer.. Har iallafall varit ner i tvättstugan nu och slagit igång en maskin, jag älskar tiderna i det här huset, 13.00-23.00, hinner man inte tvätta allting på den tiden är man kass !
Ska gå förbi Gondy också och se om han är dära, nej jag ska inte ta nått körkort men stora lillebror ska och behöver sin bok.. Sen vet jag inte, det händer inte så mycke vettigt i livet som vanligt, ska ut med B en sväng alldeles snart..

Ibland vore det så mycke enklarare om jag inte hade B , går som inte att göra nånting för han kan ju inte vara hemma hela livet, hade jag vetat att det skulle bli såhär hade jag nog aldrig köpt honom för ett och ett halvt år sedan , men men ..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0