nåväl

och nu har jag och B varit på en långpromenad runt västermalm, var även och hälsade på farmor som höll på att baka bullar..
idag känner jag mig pepp, pepp på hemmet, så jag tänkte gå till vardagsrummet nu, slå på hög musik (inte så att tanten under klagar, men nästa) och städa ! låter sjukt tråkigt men de är roligt när de är klart !

just ja, berättade jag om mitt nya liv som började idag? ni känner nog igen det där, man vaknar en morgon och bestämmer att nu jävlar och det håller bara några dagar sen faller man tillbaka, men inte nu, jag klarade det förra året, då gick jag ner från 90kg till 75kg och jag ska klara det igen, nog för att jag väger inte 90kg nu, heller inte 80, men jag ska gå ner och när jag gjort det ska jag tatuera mig har jag bestämt : )

hur som helst, jag tänker äta det jag tycker om, men bara en gång i veckan blir der godis och annat onyttigt, såklart blir detta på lördagar, annars blir det att äta vanlig mat, mindre portioner och ur och röra på sig, hade tänkt skaffa mig ett gymkort också men det har jag inte råd med nu iochmed att jag är arbetslös ..



Kommentarer
Malin G

Men du då ditt snyggo!! Ska vi slå oss samman!? =)

2009-09-23 @ 21:11:38
URL: http://mammamalinsvardag.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0