get this party startet

så var det fredag, ärligt talat har jag ingen aning om vad som händer ikväll, det är inte direkt det bästa vädret ute, det regnar och regnar och regnar lite till ..
Vet inte om jag sugen på göra nånting, just nu vill jag bara lägga mig under täcket och vakna när det har blivit lättare tider.. men vi vet ju alla att det inte går..

Igår blev det att baka, oj så duktig jag är, brownies, dammsugare, chokladbollar, banancookies & muffins ! :) jag har ju äntligen fått min frys så då täntke jag att det är dags att baka lite fika så man har när man får främmande ..


men men, nu ska jag ut med B sen blir det en sväng på spritbanken ; ) (systemet)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0