beställt !

nu är det natt, igen .. ska lägga mig och se på film och somna tänkte jag, så jag orkar med morgondagen, ska städa lite här hemma innan jag far och är barnvakt, känns roligare att komma hem till ett städat hem än ett stökigt !

Har beställt en t-shirt till stora lillebror, han fyller ju år snart och sen var snygg och på rea, sen beställde jag en annan kill-t-shirt, till vem är hemligt ;)
Och jag måste börja köpa julklappar, de är ju oktober nu och jag börjar alltid i oktober, så man har råd och hinner fundera ;) har ju två familjer och fyra syskon hos mamma och fyra hos pappa.. Åh de är så kul å köpa julklappar, är det bara jag som tycker det ? :)

Nä nu ska jag säga gonatt till hajna och sen sova..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0