beautiful day

Måndag! helt underbart, eller nånting.. Men vädret är fint, solen skiner och jag ska ska ta min hund under armen och gå ut och gå en sväng..  Har just städat ltie här hemma, men bara lite ;)
I veckan blir det att börja måla i hallen, känns himla skönt att få bort det dära fula ..


men men, nu ut i solen, man får ta vara på den lilla tid vi har kvar med solen för snart kommer det snö, inse fakta mina älskade läsare, det är bara en månad typ tills första snön kom förra året (har jag för mig iallafall, rätta mig om jag har fel), men ja har för mig att den kom i oktober, i början nångång..


Kommentarer
Bäjbis

2007 kom snön 13 oktober.. och förra året tror jag att de var ännu tidigare faktiskt..

2009-09-07 @ 19:42:21
URL: http://krojm.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0