videoklipp

Såklart måste jag ju dela med mig av lite filmklipp :)


Här har ni när Jim fyllde 20år i vintras, dom leker `hela havet stormar`och det är jim, johan och nicklas i final.. Jag bara älskar när Nicklas ramlar i slowmotion, jag skrattar så jag faktiskt håller på att dö ! :)




& här har ni peder, några år sedan och jävligt dålig kvalla, men här har ni han i egen hög person när han ger järnet på scenen i storforsen <3




Och här har ni pojkarna som ger järnet påväg till Boden Alive !


Kommentarer
Jos

HAHAHhaAAAA Tack för detta fantastiska upplyftande av min dag XD Helt jävla underbart när niklas faller!!!!!!! :D

2009-10-20 @ 13:14:29
Nicklas

man kan inte bara än skratta åt sig själv :D

2009-10-21 @ 19:57:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0