tvättning

Ja och så var man hemma, har varit på gymmet i 1½ timma, himla skönt när man väl tagit sig dit.. håller på att tvätta också, ska tvätta upp alla vinterkläder för det börjar bli dax för dom nu, känns fräschare att tvätta upp dom när dom legat nerpackade ett bra tag..
Ska ut på byn en sväng också, ska på tygaffären och kolla om nå sytråd och textillim till mamma, jag hade tänkt sy mig nya kuddar till vardagsrummet, fick ju tag i tyg igår så, men de är ju en fördel att ha nån tråd först som passar.. .senare ikväll blir det att skjutsa hem stora lillebror som är på gymmet nu och sen färga mammas hår..

nåväl, nu ska jag gå ner till tvättstugan och se hur det går för min tvätt !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0