Snöö !

Och imorse när jag tittade ut genom fönstret vräkte det ner snö, usch fy och blä! det är fan i mig ingen lek att gå ut med hunden nu med låga dc-skor, det är så himla mycke slaska på vägarna så man blir sjukt blöt ! Få se om det här  fryser på, då blir det ingen lek att vara ute eller att köra bil, det är då ett som är säkert.. det är många idag som har kört av vägen, tur jag hade tänkt hålla mig inne då, annars blir jag väl en av dom..

nåväl, jag ska vika in min tvätt i garderoberna, ringa pappa och höra om min fåtölj som jag ska ha i sovrummet (den är i hans förråd) också ska jag fixa lite här hemma, måste diska och plocka ihop lite saker, det är helt otroligt hur stökigt det kan bli fastän man lever ensam med en hund, men jag lovar att B är ganska bra på att stöka ner och riva sönder sina mjukisdjur, oftast ligger det bollar och grejer lite överallt här hemma, senaste inatt trampade jag på en tennisboll, vilket slutade i att jag höll på att slå ihjäl mig, men men, så är det att ha hund, synd bara att han inte kan lära sig att plocka när han lekt klart..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0